20 stycznia 2013
Zapytanie ofertowe zgodnie z zasadą konkurencyjności
Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89 – 500 Tuchola
Tytuł projektu: „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej” realizowany w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiot zamówienia: Meble biurowe
Opis zamówienia: Zakup mebli biurowych:
– Szafki stojące;
– Szafki wiszące;
– Szafa narożna do przechowywania dokumentacji;
– Szafa do przechowywania dokumentacji;
– Komoda;
– Biurka 3 szt.
– Mównica;
– Krzesełka dla dzieci – 3 szt;
– 2 pufy – siedziska.
– Meble wykonane z płyty 18 mm i oklejone PCV;
– Kolor okleiny po uzgodnieniu z Zamawiającym (na podstawie przedstawionych próbek);
– Szafki zamykane na klucz;
– Wysokość półek w szafach: około 40 cm.
Projekt mebli oraz dokładne wymiary Zamawiający przedstawił w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Firmy chcące zapoznać się z załącznikiem prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Termin realizacji: Grudzień 2012 r.
Forma płatności: Przelew na podane konto bankowe
Koszty dostawy: (jeżeli dotyczy): W cenie
Kryteria oceny ofert:
– Cena (50%);
– Termin realizacji zamówienia (30%)
– Atrakcyjność oferty (20%).
Sposób realizacji: Jednorazowo
Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe:
30.11.2012 r.
Sposób składania oferty (osobiście, drogą pocztową, pocztą elektroniczną)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89 – 500 Tuchola
tel/fax (052) 559 20 18
telefon komórkowy: 600 934 507
e-mali: pcprtuchola@wp.pl, (z dopiskiem) „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej Odpowiedź na zapytanie ofertowe: meble biurowe”
Inne: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oferent zobowiązany jest przedstawić:
– Cenę brutto za poszeczególne elementy;
– Cenę brutto za całość zamówienia;
– Termin wykonania zamówienia.